اقتصاد

TON در مورد دستگیری پاول دوروف، عضو تلگرام، جامعه رمزارز را مورد خطاب قرار می دهد

TON در مورد دستگیری پاول دوروف، عضو تلگرام، جامعه رمزارز را مورد خطاب قرار می دهد

Bijie.com گزارش داد:

پاول دوروف، مردی که تلگرام و TON را برای ما به ارمغان آورد، به‌تازگی خود را با مشکلات جدی مواجه کرد. او شنبه شب توسط پلیس در فرودگاه لو بورژه در خارج از پاریس دستگیر شد.

تمام موضوع در مورد عدم وجود ناظر کافی در تلگرام است، که پلیس معتقد است به برخی از چیزهای ماهیگیر اجازه می دهد تا روی برنامه اسلاید شوند. بله مشخص است که بازیگران بد خیلی بهشان خوش گذشت و حالا پاول به مشکل خورده است.

TON بیانیه ای صادر کرد و گفت که آنها همچنان “قوی و کاملاً عملیاتی” هستند. آنها به صراحت گفتند که همه آنها به دنبال “آزادی بیان و تمرکززدایی” هستند و برنامه ای برای کاهش سرعت فقط به دلیل بازداشت پاول ندارند. آنها اضافه کردند:

جامعه TON همچنان بر ماموریت ما متمرکز است و ما به حفظ این اصول در سطح جهانی ادامه خواهیم داد.

TON، شبکه باز تلگرام، از سال 2017 در حال ساخت است. در آن زمان، پاول و تیمش در تلگرام تصمیم گرفتند وارد بازی بلاک چین شوند و بلاک چین لایه اول خود را بسازند.

اما مانند هر درام خوب، موانعی وجود دارد. در ژانویه 2018، پاول اعلام کرد که Gram، یک ارز دیجیتال جدید و پلتفرم TON را راه اندازی خواهد کرد.

تا زمانی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیم گرفت وارد عمل شود، همه چیز رو به بهبود بود. آنها از چرخش رویدادها چندان راضی نیستند و ادعا می کنند که توکن Gram قوانین مالی ایالات متحده را دور می زند. این به یک مسابقه حقوقی تمام عیار تبدیل شد.

تا می 2020، تحت فشارهای قانونی، پاول مجبور شد تلگرام را از پروژه TON خارج کند. توافق آنها با SEC در ماه بعد، یک پیروزی برای دیدگاه پاول از یک وب غیر متمرکز نبود.

دوروف

بعد از خروج تلگرام، فکر می کنید که پروژه از بین می رود. اما اینطور نیست گروهی از توسعه دهندگان منبع باز مسئولیت سنگین را بر عهده گرفتند و توسعه چیزها را به نام “NewTON” ترویج کردند.

آنها به ایده های اصلی ارائه شده در کاغذ سفید TON، که اساساً طرح اولیه چیزی است که می خواهند بسازند، پایبند هستند.

هدف اصلی TON ایجاد یک بلاک چین با کارایی بالا است که بتواند حجم زیادی از ترافیک را مدیریت کند. ما در مورد میلیون ها تراکنش در ثانیه صحبت می کنیم.

تلگرام پایگاه کاربری عظیمی با بیش از 930 میلیون کاربر ماهانه دارد که باید به TON مزیت بزرگی بدهد. این طرح همچنان به همه این کاربران اجازه می دهد تا به راحتی بدون خروج از برنامه وارد ارزهای دیجیتال شوند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا